Тролейбусний парк скоро стане банкрутом. Треба змінювати підходи, – Олександр Згіблов

Черкаський тролейбусний парк, як і всі електротранспорті підприємства України, з жовтня 2016 року купують електроенергію не за пільговою ціною, як раніше, а по ринковій. Вона у чотири рази вища. Через це навіть той тариф на проїзд у 2 грн, який є зараз, не рентабельний. І вже за кілька місяців КП «Черкасиелектротранс» потрапить в складе фінансове становище.

За словами заступника голови фракції Партії вільних демократів Олександра Згіблова, міська рада зверталася до Національної комісії з питань регулювання енергетики та тарифів з проханням переглянути ціни на електроенергію для комунальних тролейбусних підприємств. Однак днями комісія відмовила.

— Це означає одне: тролейбусний парк може скоро стати банкрутом. Виникнуть мільйонні борги за електрику. Може бути зупинка самого підприємства. Через борги за електроенергію заберуть нові тролейбуси, а то й навіть базу підприємства. Ми можемо втратити одне з комунальних підприємств міста. Потрібно змінювати підходи, — зазначив депутат.

Він вважає, що необхідно кардинально змінити політику КП «Черкасиелектротрансу». Потрібно приділяти увагу не тролейбусам, а навпаки купувати нові автобуси. На його думку, це дозволить не лише покращити якість перевезень, адже транспорт їздитиме в ті райони, які не охоплені тролеями (Митниця, Дахнівка, Казбет, частина Хімселища), але й не поставить під загрозу банкрутства  сам тролейбусний парк.

Більше того, нові автобуси удвічі дешевші, ніж тролейбуси. Вартість одного «рогатого» дорівнює вартості двох автобусів. Вони дешевші в обслуговуванні. І собівартість перевезення пасажира в автобусі дешевша, ніж відтепер буде в тролейбусі.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *