Чомусь транспортна реформа у Черкасах зводиться лише до виплати заробітної плати – Згіблов

Підтримка і реформування КП «Черкасиелектротансу» зводиться лише до одного – проголосувати Програму розвитку міського електротранспорту і виділити гроші на заробітну плату працівникам. Ні про які реформи мова навіть не йдеться, говорить заступник голови фракції Партії вільних демократів Олександр Згіблов.

Нагадаємо, на 6 квітня скликається позачергова сесія Черкаської міської ради. На цьому засіданні розглядається питання затвердження Програми розвитку міського електротранспорту на 2017-2020 роки. Цю програму міська рада розглядала, але відправила на доопрацювання. Як виявилося, без затвердження цього документа не можливо виплачувати заробітну плату працівникам тролейбусного парку. Щоб провести виплати до 15 квітня, треба негайно проголосувати за Програму.

DSC_0693 DSC_0694
— Це якийсь бездарний підхід. Нас, депутатів, ставляють перед фактом: проголосуйте за Програму, щоб люди отримали зарплату. Чому цей документ пролежав три місяці без діла, а коли «півень клюнув у однє місце» відразу скликається позачергова сесія. Це називається шантаж, — обурюється депутат.

На його переконання, треба розділяти два поняття: програма, яка дозволяє проводити виплати працівникам тролейбусного парку за рахунок міського бюджету і бюджетна Програма з реформування міського електротранспорту. За його словами, одна програма є поточною, а інша – більш глобальна. До неї треба підходити, як до будь-якої Стратегічної програми розвитку.

Із колегою по фракції Тарасом Коломійцем були в Кропивницькому. Торік з міського бюджету для місцевого тролейбусного парку купили 20 нових тролейбусів, цього року запланували 20 нових автобусів. Це зробили для того, щоб автобуси їздили там, де нема тролії. Кропивницький чимось схожий з Черкасами. Тільки у нас чомусь думають над тим, як виділити гроші на зарплати, а не турбуватися власне про розвиток електротранспорту. Де стратегія, де презентація, де розрахунки пасажиропотоку, де цифри, що потрібно купити і коли? – говорить Олександр Згіблов.

DSC_0696 DSC_0699

На його думку, міська влада і керівництво комунального підприємства допустила певні прорахунки. За словами депутат, транспортна реформа для Черкас уже назріла. Її впровадження вимагають як жителі, так і перевізники.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *